Lestra_L06_Webb

Hallå där Yvonne Lindgren, office manager på Lestra

Varje större arbetsplats har en allt-i-allo, som håller koll på det mesta inom företaget. Hos Lestra är det Yvonne Lindgren som tar sig an de sysslorna.

Yvonnes officiella titel är office manager och receptionist, en ny tjänst inom Lestra som trädde i kraft när hon började i januari. 
– Jag jobbade tidigare på Ericsson som administrativ chef, i sammanlagt 22 år. Jag kände att jag ville prova något nytt och jag ångrar verkligen inte mitt beslut att byta till Lestra. Vi har en väldigt familjär stämning här på jobbet och jag trivs jättebra, berättar Yvonne.

Hennes arbetsuppgifter på Lestra inkluderar det mesta från kontering av fakturor till att sätta igång diskmaskinen och hålla ordning runt receptionen. En omväxling som hon uppskattar. Och arbetsmiljön är hon bekant med sedan barnsben, Yvonnes pappa arbetade nämligen med entreprenadmaskiner. 
– Dessutom bor jag i Uttran vid Tumba och har nära till kontoret. Så det är en perfekt lösning, säger Yvonne Lindgren. 

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email